עובדי ניקיון פרצו לבית כנסת במודיעין ועקרו כספת

לאחר חקירה מאומצת שהחלה בתחנת המשטרה המקומית, עלתה זהות החשודים גבר ואישה תושבי לוד. הוצא צו חיפוש לביתם של שני החשודים אך השניים לא נמצאו במקום
ישראל פריי No Comments on עובדי ניקיון פרצו לבית כנסת במודיעין ועקרו כספת

המשטרה עצרה 2 תושבי לוד החשודים בפריצה לבית כנסת במודיעין • מבית הכנסת נגנבה תכולת קופות הצדקה ונפרצה כספת

לאחר חקירה מאומצת שהחלה בתחנת המשטרה המקומית, עלתה זהות החשודים גבר ואישה תושבי לוד. הוצא צו חיפוש לביתם של שני החשודים אך השניים לא נמצאו במקום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יממה לאחר שהוגשה תלונה על פריצה וגניבה מבית כנסת במודיעין, נעצרו לחקירה חשודים במעשה. 2 תושבי לוד, בן 33 ובת 47 קשרו עצמם למעשים והובאו חהארך מעצר.

אתמול התקבלה תלונה מגבאי בית כנסת במודיעין – על התפרצות שהייתה ביום קודם לכן – לבית הכנסת ברחוב חשוון בעיר, הפורצים העלימו כסף מקופות הצדקה ואף הצליחו להוציא את הכספת שהייתה מחוברת לקיר.

לאחר חקירה מאומצת שהחלה בתחנת המשטרה המקומית, עלתה זהות החשודים גבר ואישה תושבי לוד. הוצא צו חיפוש לביתם של שני החשודים אך השניים לא נמצאו במקום. יום למחרת הגיעו השניים יחד לתחנת המשטרה במודיעין לאחר שנדרשו לסור לתחנה, ומחקירתם עלה כי הנם עובדים יחד בניקיון ופרצו לבית הכנסת באישון לילה.

הגבר פרץ בכח את דלת הכניסה והשניים גנבו כספים מהקופות עקרו את הכספת והתחלקו בכסף שגנבו. הם נעצרו ונכלאו יובאו הבוקר בפני שופט בבית משפט השלום בראשל"צ.



0 תגובות